استفاده از مدل‌های تصمیم‌گیری چند‌معیاره در بررسی عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی و برندینگ مکانی در فضای غیرقطعی

قاسم فرج پور خانا پشتی

دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1402، ، صفحه 171-183

چکیده
  هدف: در فضای کسب‌­و­کار امروزی نقش بازاریابی و مدیریت برند دارای اهمیت بالایی می‌­باشد. مطالعات نشان می­‌دهد که مهارت بسیار بالا و جذاب صاحبان کسب­‌و­کارها با توانایی آن‌­ها در ایجاد و مدیریت برند شناخته می‌شود. به همین دلیل برند­ها از مهم‌­ترین دارایی­‌های مشهود سازمان می­‌باشد. یکی از نمونه‌های بارز بازاریابی، ...  بیشتر